Είναι γνωστό ότι τα φαρδιά λάστιχα των αυτοκινήτων έχουν καλύτερο "κράτημα" από τα στενά κάτω από τις ίδιες συνθήκες (μοντέλο αυτοκινήτου, τύπος λάστιχου, ταχύτητα αυτοκινήτου, οδόστρωμα, κ.λπ.).
Αυτό συμβαίνει, διότι, προφανώς, αναπτύσσεται μεγαλύτερη τριβή από το οδόστρωμα.
Πώς όμως δικαιολογείται αυτό αφού, σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, η τριβή εξαρτάται από την κάθετη δύναμη με την οποία πιέζονται οι τριβόμενες επιφάνειες και από τη φύση τους, αλλά δεν εξαρτάται από το εμβαδόν τους;
Απάντηση
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου